Як нам вдалося домовитись із термінами?

9.08.2019

Вирішити проблему, не погіршуючи виріб, зробити швидко – ось три основні запитання наших клієнтів. Кілька років тому ми відважно відповідали лише на перші два запитання, але швидкість виконання замовлень ніяк не збільшувалась.

Весна і осінь – найгарячіші пори року, це час пікового сезону. Майстерня перевантажена замовленнями, і, відповідно, несмак споживачів зростає разом з термінами виконання ремонту.

“Чи не можете ви підготуватися та набрати майстрів перед сезоном?” – казали нам. Але ми не можемо довірити вашу взуття далеко не всім, хто відгукнувся на наші вакансії, а швидкість без якості нікому не потрібна. Нам довелося пережити кілька сезонів, працюючи 12 годин на будні та забуваючи про вихідні.

Але так продовжувати було неможливо, і ми вирішили домовитися з нашими клієнтами. Дехто відгукнувся на акцію “Готуй сани літом” і приніс зимову частину взуттєвого гардеробу влітку на ремонт. При цьому ремонт вийшов без зайвого ажіотажу, і 20% знижки помітно зберегли сімейний бюджет. Інші послухали наші доводи та почали приносити взуття не як зазвичай перед сезоном, а відразу після його завершення.

Погодьтеся, зимові чоботи знадобляться десь у листопаді, тому ми можемо ними займатись хоч увесь квітень або навіть травень. Ми виконуємо нашу роботу в спокійному робочому режимі, і нам набагато простіше видалити всі забруднення за свіжої пам’яті, а ви отримуєте найкращий результат ремонту. Ваша взуття відремонтована та, після догляду, терпляче чекає на початок наступного сезону.

Благодяки такій взаємовигідній співпраці ви завжди готові до будь-яких капризів погоди.

Підписуйтеся на наші сторінки в Facebook та Instagram, додавайте конструктивні пропозиції, і наша співпраця стане ще комфортнішою.